"Seuraava Suomen keikka" -veikkaus (sulkeutuu 2.9.
Moderator: The Killer Krew
Trooper69 - 17.07.2007 Olympic Stadium, Helsinki
https://youtube.com/c/bultsi
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
-
- Sateentekijä
-
- Taka-ampuja
-
- Berserkki
-
- Taka-ampuja
-
- Peräruiske
Nyt pienoisena vinkkinä, että hoitakaa itse se tarkastaminen loppuun asti HUOLELLISESTI. Käyttäkää esikatselua jne. Pelkästään noiden päivämäärien lisäily on jo itsessään työlästä 7 jampan/jampattaren hoidettavaksi ilman ylimääräisiä korjailuja.
JOTEN HUOLELLISUUTTA ENNEN LÄHETTÄMISTÄ! EDELLEEN LÖYTYY PÄÄLLEKKÄISIÄ, JOITA EI KORJATA! VALITKAA ITSE UUSI PÄIVÄMÄÄRÄ!
ASA EDIT:
Muistakaa modet pyyhkiä edellinen päivitysmerkki pois (tai siis leikata uuteen paikkaan) kun teette päivityshommia!
PK EDIT: Vittu minulta taitaa jäädä joka kerta sekin. Kuka tämmösen veikkauksen on mennyt tekemään, häh. En millään keksinyt vaikeampaa ylläpitää .
Ja minun mielestä jos ei osaa lukea ohjeita, tai ei niidenkään jälkeen osaa vastata oikeassa muodossa, tai valitsee jo annetun vastauksen, niin ILMAN ERI ILMOITUSTA deletoikaa viesti. Joku vastuu se on jätettävä lukijalle/kirjoittajallekin. Mä olen ainakin saanut jo ihan tarpeeksi viestien muokkaamisesta oikeanlaiseski, ja ylimääräisten viestien poistamiseksi.
-Asa-
JOTEN HUOLELLISUUTTA ENNEN LÄHETTÄMISTÄ! EDELLEEN LÖYTYY PÄÄLLEKKÄISIÄ, JOITA EI KORJATA! VALITKAA ITSE UUSI PÄIVÄMÄÄRÄ!
ASA EDIT:
Muistakaa modet pyyhkiä edellinen päivitysmerkki pois (tai siis leikata uuteen paikkaan) kun teette päivityshommia!
PK EDIT: Vittu minulta taitaa jäädä joka kerta sekin. Kuka tämmösen veikkauksen on mennyt tekemään, häh. En millään keksinyt vaikeampaa ylläpitää .
Ja minun mielestä jos ei osaa lukea ohjeita, tai ei niidenkään jälkeen osaa vastata oikeassa muodossa, tai valitsee jo annetun vastauksen, niin ILMAN ERI ILMOITUSTA deletoikaa viesti. Joku vastuu se on jätettävä lukijalle/kirjoittajallekin. Mä olen ainakin saanut jo ihan tarpeeksi viestien muokkaamisesta oikeanlaiseski, ja ylimääräisten viestien poistamiseksi.
-Asa-
Last edited by Jukka on Wed Jun 27, 2007 12:05, edited 3 times in total.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Taka-ampuja
-
- Hang-Around
-
- Kisälli
-
- Hell Rat