Ihmeiden aika ei ole ohi ja niillä runoilla on vaikutusta eli ajattelin auttaa miestä mäessä. Saa toki lähettää lisääkin .Penjami Breeg wrote:What the...???
Nyt se kuva näkyy! Ilman et ehin tehä mitään. Jollekin muulekin tänne kirjottaneelle tais käydä samanmoinen "ihme". Kiitti ny kumminki vinkistä Sawyer. Ens kerral ku tulee ongelmii ni muistan ton.
Miten saa kuvan nimen viereen?
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautakansleri
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Peräruiske
No sitä tuskin on viety muuten vaan tai vahingossa, vaan olet rikkonut varmasti sääntöjä jos kerran avatar on poistettu. Kävin katsomassa sun profiilia, ja mulla ei ainakaan näkynyt mitään estoa ettetkö voisi laittaa uutta avataria.
Vai johtuuko Pertti se siitä kun olen ylläpitäjä (?) ja jos johtuu, niin miten voin poistaa avatarkiellon?
Vai johtuuko Pertti se siitä kun olen ylläpitäjä (?) ja jos johtuu, niin miten voin poistaa avatarkiellon?
-
- Peräruiske
-
- Kundalini
^Jos sulta on jostain syystä nyt poistettu tuo mahdollisuus avatarin laittamiseen niin voisiko olla sellainen syy että et ole muistanut katsoa että kuva on tasan tai alle 10kb:n suuruinen? Mulle meinas käydä tuommonen hasardi yhteen aikaan. Eli sen lisäksi että kuva saa olla max. 100x100 pikseliä niin sen koko ei saa ylittää tuota 10kb:n suuruutta.
Toisaalta luulisin että ylläpito olisi lähestynyt sinua yv:llä jos näin on, mutta en tiedä mikä täällä on käytäntö.
Toisaalta luulisin että ylläpito olisi lähestynyt sinua yv:llä jos näin on, mutta en tiedä mikä täällä on käytäntö.
-
- Peräruiske
-
- Lentäjä-Ässä
Jaajaa, nyt kun Rautaneitoon äsken kirjauduin, niin huomasin, että Adrian Smith -avatarini tilalla oli pelkkää tyhjää. Kyllä se siinä vielä aamulla oli, ja yhteensä ehti olla vaikka kuinka kauan. Nyt kun katsoin käyttäjätietojani, huomasin myös, että avatar-osiota ei ollut siellä ollenkaan. Kuvahan oli tasan 100x100 eikä yhtään enempää, ja lisäksi alle 10kb, joten mikähän tässä nyt sitten mättää..?
Tässä vielä linkki kuvaan:
http://www.freewebs.com/roskisdyykkari/ ... 0Smith.jpg
Tässä vielä linkki kuvaan:
http://www.freewebs.com/roskisdyykkari/ ... 0Smith.jpg
Näin kävi täälläkin.Roskisdyykkari wrote: Nyt kun katsoin käyttäjätietojani, huomasin myös, että avatar-osiota ei ollut siellä ollenkaan.
Löysin NIIN pienen ja kilobitittömän kuvankin ettei varmaan ketään kyrsi, vaan jäipä nyt käyttämäti se.
Kuulapsi, kuule Taika-Jimin huuto
Kuulapsi, avaa seitsemäs hylje
Kuulapsi, avaa seitsemäs hylje