Q&A-alue
Moderator: The Killer Krew
-
- Viikonloppusoturi
Q&A-alue
Tuli mieleen, että sitten kun tänne tulee 200 nuorta fania kyseleen miksei Dickinson laula X Factorilla, ja se näytti ainakin MFF:llä ärsyttävä osaa porukasta, niin miten ois joku alue jonne voisi esittää "tyhmiä kysymyksiä"? Tonne Rautaneito-alueelle sitte uutiset, huhut ja mielipidekirjoitukset
Ei se kysyminen itsessään mua haitannut, vaan se että jokaisen tuollaisen kysymyksen takia piti avata aina uusi topic... Voihan noita kysyä vaikka yleistopicissa, silloin mua ei ainakaan rassais yhtään. Vaikka eihän nuo toki kaikille mitään itsestäänselvyyksiä ole, sitä ei vaan enää osaa ajatella tulokkaiden näkökulmasta...
"Get yourself together, drink 'till you drop
Forget about tomorrow and have another shot!"
-Ale Pupi, Kuopio-
Forget about tomorrow and have another shot!"
-Ale Pupi, Kuopio-
-
- Crusader
Joo sama ärsytti minuakin...aina vaan uusi topic ja mitä pienemmille kysymyksille!! Ja tottakai...pitäähän sitä saada kysyä (järki mukana), mutta voihan sen kysyä jo valmissa topicissa, kuten sanoit!!escudo wrote:Ei se kysyminen itsessään mua haitannut, vaan se että jokaisen tuollaisen kysymyksen takia piti avata aina uusi topic... Voihan noita kysyä vaikka yleistopicissa, silloin mua ei ainakaan rassais yhtään. Vaikka eihän nuo toki kaikille mitään itsestäänselvyyksiä ole, sitä ei vaan enää osaa ajatella tulokkaiden näkökulmasta...
Ja kyllähän nuo moderaattorit jakavat taas oikeuden kättä!!
-Was many years ago that I left home
and came this way-
and came this way-
-
- The King of Luvia
-
- Viikonloppusoturi
-
- Hell Rat
Bändin historiasta voisi yleensäkin kirjoittaa tarkeimmät kohdat. Minä kirjoitin 3½-sivuisen musiikin-esitelmän maidenista, mutta poistin sen koneelta. Linkkejä voisi myös laittaa mistä löytyy infoa.Starstruck wrote:Sivustolle voisi liittää aloitteleville faneille ihan perus faq-paketin, josta löytyisi kokoonpanot, levyt, singlet, biisilistat, kestot, pienet biot...
Minunkin mielestäni oma Q&A alue, siistiytyisi mukavasti tuo maiden-osasto ns. turhista kyselyistä ja gallupeista.
Aloittelijat voisivat tietysti ihan ensin mennä osoitteeseen www.ironmaiden.com sieltä kun löytyy nuo kaikki "perus" biot ja aika paljon enemmänkin bändistä ja sen historiasta...
Aloittelijat voisivat tietysti ihan ensin mennä osoitteeseen www.ironmaiden.com sieltä kun löytyy nuo kaikki "perus" biot ja aika paljon enemmänkin bändistä ja sen historiasta...
"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
-
- Rautakansleri
Titteleiden nimiä ja niiden saamiseksi tarvittavia viestimääriä ei tässä vaiheessa paljasteta. Ihan vaan sen takia, että kyllä täällä jotain yllätyksiäkin pitää olla. Kaikki mulle heti -peli ei täällä vetele.
Muutamalla kaverilla on jotain Bad Ass MotherFuckerin tapaisia titteleitä, koska he ovat Rautaneito.comin avustajia.
Muutamalla kaverilla on jotain Bad Ass MotherFuckerin tapaisia titteleitä, koska he ovat Rautaneito.comin avustajia.
joo enpä uskokkaan että jollain olisi tuollainen "peli" päällä...Pertti Keinonen wrote:Kaikki mulle heti -peli ei täällä vetele.
sitä aattelin vielä ehdottaa että aiotaanko sitä "Nyt Kuuntelussa" kohtaa tuikata tuohon alapuolelle?
ei se mikään tärkeä juttu ole mutta ajattelin nyt vain kysyä...
"Forward!" he cried from the rear and the front rank died.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
-
- Viikonloppusoturi
Modemme asa tässä taannoin wrote:Näin saa linkin näkymään pelkkänä nimenä:
[url=http://www.ihanmitävaan.com]jotain kivaa[/url
Loppuun vaan lisää ] jotta se viimeistelee sen, tässä esimerkissä en sitä voinut tehdä että näkyy koko rimpsu.
Voiko jo avatun topicin otsikkoa muuttaa?
Jos voi niin eikö "Kolmas single Dance of deathiltä?" voisi muuttaa esim. "No more lies ep".
Kun se kolmas single Dance of deathilta on julkaistu jokin aikaa sitten ja sen nimikin on ollut tiedossa jo jonkin aikaa niin.
Jos voi niin eikö "Kolmas single Dance of deathiltä?" voisi muuttaa esim. "No more lies ep".
Kun se kolmas single Dance of deathilta on julkaistu jokin aikaa sitten ja sen nimikin on ollut tiedossa jo jonkin aikaa niin.
Last edited by Jauno on Thu Apr 22, 2004 21:42, edited 1 time in total.
Silver linings can disappear, but they always shine..
Joo tottakai jos nimi ja sisältö täsmää,niinku mainitsemassani topicissa.DejaWu wrote:^
Itse olen sitä mieltä, että ihan sama. Ei sillä nyt ole niin väliä, että mikä sen topicin nimi on vaan sisältö... Tietysti ensi kertalisille olisi paljon valaisevampaa, kun topikkien nimet olisi mahdollismman selkeitä, mutta kun niitä jaksaa selailla niin eiköhän kaikki tarvittava löydy.
Joitakin niinku minua häiritsee tollaset pikkuasiat.Mutta makuasioita nämäkin joista ei kannata tapella näin julkisesti
Mutta joskohan joku niistä joilla on tieto ja valta vastaisi edellisen viestini kysymykseen..
Silver linings can disappear, but they always shine..
-
- Viikonloppusoturi
Itse olen sitä mieltä, että vaikka se turhauttavalta tuntuukin, niin uutta jäsentä pitäisi opastaa ja antaa tietoa eikä heti rähisemään ruveta että mitäs tänne tulet tyhmiä kyselemään. Ei varmaan kannusta paljon jatkamaan tämän foorumin pakeilla.
Joku pieni muotoinen historiikki tai vähän isompikin bändistä ja tervetulotoivotukset mieluummin kuin rähinät. Varmaan Foorumin pitäjätkin ovat kuitenkin tyytyväisiä uusista "asiakkaista".
Mikä muuten mahtaa olle Suomen suurin Bulletin board- jäsen määrältään
Joku pieni muotoinen historiikki tai vähän isompikin bändistä ja tervetulotoivotukset mieluummin kuin rähinät. Varmaan Foorumin pitäjätkin ovat kuitenkin tyytyväisiä uusista "asiakkaista".
Mikä muuten mahtaa olle Suomen suurin Bulletin board- jäsen määrältään
Olen samaa mieltä. Uudet jäsenet ja juuri Maideniin tutustuneet ovat muutenkin niitä tiedonhaluisimpia ja ajattelevat, että täältä saa vastauksia. Mutta jos täältä tulee vain vittuilut, voi moni tyyppi bännätä koko bändin.Sheriff Of n00bsfield wrote:Itse olen sitä mieltä, että vaikka se turhauttavalta tuntuukin, niin uutta jäsentä pitäisi opastaa ja antaa tietoa eikä heti rähisemään ruveta että mitäs tänne tulet tyhmiä kyselemään. Ei varmaan kannusta paljon jatkamaan tämän foorumin pakeilla.
Eihän niille uusille faneille tarvitse kaikkea Daven kengännumerosta Steven letin pituuteen kertoa, riittää kun saavat yleiskuvan. Yksityiskohtia he voivat sitten etsiä itse ja keskusteluja seuraamallahan niitä löytyy myös.
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"