No niin, nyt näkyy ja hyvältä näyttää. Hirveästi ei pysty sanomaan vielä, koska näköjään läheskään kaikki osastot eivät vielä ole toiminnassa, mutta ainakin ulkoasu on tyylikäs. Sen verran voin korjata (tai siis vahvistaa), että tuo ensimmäiseltä Hartwall -03 -keikalta oleva "Sue(?)"-artikkeli todellakin on peräisin Suesta. Eli kysymysmerkin voi poistaa.
"Harmaantuneissa munakarvoissa on tiettyä charmikasta arvokkuutta" -Flea/RHCP
Varsin pätevät ja kaikenkattavat sivut näyttääpi olevan tulossa. Kiitokset asiaan paneutuneille! Ulkoasusta sen verran, että mulla ei ainakaan näy noi sivut koko ruudun leveydellä, vaan vasempaan laitaan ovat keskittyneet jättäen oikealle aika paljon tyhjää tilaa. Onko tää joku säätöjutska?
Kari Karvaton wrote:Ulkoasusta sen verran, että mulla ei ainakaan näy noi sivut koko ruudun leveydellä, vaan vasempaan laitaan ovat keskittyneet jättäen oikealle aika paljon tyhjää tilaa. Onko tää joku säätöjutska?
Kyllä tämä sivusto hakkaa ulkoasultaan monet muut fanisivustot. Vielä kun sisältöä tulee lisää niin kyllä kelpaa Suomen taas elvistellä Erittäin hyvää työtä tähän mennessä!
Komeet on sivut kyllä. Nuo valikot ja painikkeet on hienot kun ne on samanlaiset foorumilla ja itse sivuilla Nuo Rautaisannos ja Rautatieto osuudet antaa pelkillä otsikoillaan ja hyvän kuvan itsestään, kunhan niille ensin saadaan vaan täytettä
-Miks me juodaan heti aamusta kaljaa?
-Murot on loppu.
Tänään kävin ensimmäistä kertaa katsomassa sivuja ja käväisin lukemassa heti ne vähäiset keikkajutut. Helvetin mielenkiintoista lukemista, mutta ainoa asia mikä pännii on se että teksti on ainakin minun 1152x864 resoluutiolla erittäin pientä ja jouduin työntämään nenän 10cm päähän näytöstä lukeakseni tekstiä. Muuten näyttää erittäin hienolta, lisää juttua vaan sivuillenne niin hyvää tulee.
Powerslave wrote:mutta ainoa asia mikä pännii on se että teksti on ainakin minun 1152x864 resoluutiolla erittäin pientä ja jouduin työntämään nenän 10cm päähän näytöstä lukeakseni tekstiä.
Sama homma vaikka onkin vähän isompi(vai onko se sitten pienempi) resoluutio, että teksti on hieman pientä...
Voin muuten sendiä iltalehden ja ilta-sanomien jutut 21.12 keikasta, jos saan vaan skannerin käsiini...
Jahas, etusivukin saatu auki, loistavaa. Pikaisella silmäyksellä tuo näyttää aika helvetin hienolta, hieno homma. Ei nyt kerkiä paremmin tutkimaan, kun täältä Sotkusta joutuu tuplakinesissä veppiä selaamaan. Täytyy antaa vähän paremmin palautetta jahka ehtii tutustumaan.
Kyllä hienoa ja upeaa työtä olette saaneet aikaan ja näinkin suhteellisen lyhyessä ajassa!! Lisääkin varmasti tulossa, mutta nyt lähden tutustumaan tarkemmin...
-Was many years ago that I left home
and came this way-
Powerslave wrote:mutta ainoa asia mikä pännii on se että teksti on ainakin minun 1152x864 resoluutiolla erittäin pientä ja jouduin työntämään nenän 10cm päähän näytöstä lukeakseni tekstiä.
Sama homma vaikka onkin vähän isompi(vai onko se sitten pienempi) resoluutio, että teksti on hieman pientä...
.
Sokeitako te olette? Itse käytän 1600x1200 resoa ja ihan hyvin saa tekstistä selvää. Ehkäpä reissu optikkoliikkeeseen olisi paikallaan
Ei mutta kaikenkaikkiaan vitun nätti taitto sivustossa, tykkään ja kovasti! Graafikolle iso käsi täältä suunnasta
"Man...you suck!
Stop pretending to be Bruce...there are thousands of light years separating you both...the other players in your pseudo band suck too! Anyway...your head looks like my dick! Suck it too!" -Lopez-
Tuli tässä muuten mieleeni, että sellaisessa pelilehdessä kuin "Incite PC Games" oli vuonna 2000 tai 2001 juttua Maidenista. Siinä oli sellainen lyhyt Brucen haastattelu, ja juttua Ed Hunterista. Itsellä oli tuo lehti joskus, mutta heitin sen pois muuton yhteydessä. Tällainen vinkki vaan, että jos joku sattuisi vaikka saamaan lehden käsiinsä niin sieltä saisi yhden lehtijutun lisää.
Kebab wrote:
Noista Kolumneista sen verran, että onko kirjoittelu varattu vain suurille ja mahtaville, vai katellaanko vierailevia tähtiä? Tuli vaan mieleen.
Kaikki jotka saavat aikaiseksi järkevää ja kärkevää tekstiä, saanevat kirjoituksensa esille.