Sivut.
Moderator: The Killer Krew
Re: Sivut.
Mun Firefoxilla ei ole ollut mitään vastaavanlaisia ongelmia. Pelittää kuin Matti Nykäsen maksa.
-
- Lentäjä-Ässä
Ei mitään ongelmaa täälläkään.asa wrote:Mun Firefoxilla ei ole ollut mitään vastaavanlaisia ongelmia. Pelittää kuin Matti Nykäsen maksa.
Oi aikoja arkoja,
Aikojen uhriparkoja,
Hyveen kirveitä,
Tekoja hirveitä,
Kun lait luonnon omat
Rikkovat luonnottomat.
Aikojen uhriparkoja,
Hyveen kirveitä,
Tekoja hirveitä,
Kun lait luonnon omat
Rikkovat luonnottomat.
Samoin, ei mitään ongelmia. Kannattaa käyttää kunnon selainta (toisin kuin kehäraakki vanhus IE) ja homma toimii.asa wrote:Mun Firefoxilla ei ole ollut mitään vastaavanlaisia ongelmia. Pelittää kuin Matti Nykäsen maksa.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Kunnon selainta Firefoxia tässä on käytetty ja sen kanssa ongelmia juuri onkin.Samhain wrote:Samoin, ei mitään ongelmia. Kannattaa käyttää kunnon selainta (toisin kuin kehäraakki vanhus IE) ja homma toimii.asa wrote:Mun Firefoxilla ei ole ollut mitään vastaavanlaisia ongelmia. Pelittää kuin Matti Nykäsen maksa.
Safarin kanssa ei ole ollut mitään ongelmia.
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
-
- Taka-ampuja
Ja kyseessä ei tosiaan ole se hieno ominaisuus, että foorumi varoittaa ketjuun tulleista uusista viesteistä? Tulipa vaan mieleen, kun selailin, pitää vielä kerran tuosta antaa palautetta. Hyvä juttu kun ei tule (jos jaksaa kiinnittää tuohon huomiota) moneen kertaan pistettyä samaa vastausta peräkkäin.Hese wrote:Mikähän mättää kun välillä joutaa postaamaan viestin tuplasti että tulee foorumille. Sama viestin muokkauksen kanssa, painaa ekalla lähetä nappia niin ei tapahdu mitään, homma uusiksi ja sitten toimii.
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
Ei ole ei. Tänään taas oli ongelmia Firefoxin kanssa, vaihdettiin Chromeen ja katsotaan jatkuuko vielä.IndianaJones wrote:Ja kyseessä ei tosiaan ole se hieno ominaisuus, että foorumi varoittaa ketjuun tulleista uusista viesteistä? Tulipa vaan mieleen, kun selailin, pitää vielä kerran tuosta antaa palautetta. Hyvä juttu kun ei tule (jos jaksaa kiinnittää tuohon huomiota) moneen kertaan pistettyä samaa vastausta peräkkäin.Hese wrote:Mikähän mättää kun välillä joutaa postaamaan viestin tuplasti että tulee foorumille. Sama viestin muokkauksen kanssa, painaa ekalla lähetä nappia niin ei tapahdu mitään, homma uusiksi ja sitten toimii.
Joku siellä sitten mättää..muutamallakin eri koneella foorumilla ollut ja millään Firefoxilla ei ole ongelmia esiintynyt.Hese wrote:Kunnon selainta Firefoxia tässä on käytetty ja sen kanssa ongelmia juuri onkin.Samhain wrote:Samoin, ei mitään ongelmia. Kannattaa käyttää kunnon selainta (toisin kuin kehäraakki vanhus IE) ja homma toimii.asa wrote:Mun Firefoxilla ei ole ollut mitään vastaavanlaisia ongelmia. Pelittää kuin Matti Nykäsen maksa.
Onkos siellä kaikki tarvittavat addonit ok, päivitetty ja itse selain päivitetty?
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Kaikki on niin kuin pitää. Ei sitä turhaan tätä it-alaa ole opiskeltu ja sen parissa joskus duunia tehty.Samhain wrote:Joku siellä sitten mättää..muutamallakin eri koneella foorumilla ollut ja millään Firefoxilla ei ole ongelmia esiintynyt.Hese wrote:Kunnon selainta Firefoxia tässä on käytetty ja sen kanssa ongelmia juuri onkin.Samhain wrote:Samoin, ei mitään ongelmia. Kannattaa käyttää kunnon selainta (toisin kuin kehäraakki vanhus IE) ja homma toimii.asa wrote:Mun Firefoxilla ei ole ollut mitään vastaavanlaisia ongelmia. Pelittää kuin Matti Nykäsen maksa.
Onkos siellä kaikki tarvittavat addonit ok, päivitetty ja itse selain päivitetty?
No sitten siinä joku Murphyn laki on käynyt. Jos ei toimi niin..ei se vaan toimi.Hese wrote: Kaikki on niin kuin pitää. Ei sitä turhaan tätä it-alaa ole opiskeltu ja sen parissa joskus duunia tehty.
Mikäs skini sulla on foorumilla käytössä? Osassa ei ainakaan toimi äänestykset (subsilver2:lla pelittää ainakin)..
Rautaneito on käytössä ja kyllä aikaisemmin on toiminut ihan normaalisti.Samhain wrote: Mikäs skini sulla on foorumilla käytössä? Osassa ei ainakaan toimi äänestykset (subsilver2:lla pelittää ainakin)..
-
- Manowarrior
Tänään kävi täälläkin kummia, Firefoxin leirissä.
Viestin raapustin ja lähetä painoin, mutta jotta heitti taikaisin viestiketjuun. Viestiä ei kuitenkaan tullut.
Tuskin nämä softan ja sovellusten sielunelämät koskaan ratkeavat, mutta raportoinpa nyt kuitenkin, kun muillakin on vikaa ollut.
EDIT: Ja taas, en voinut muokata viestiä. Menisikö tämä toinen yritys lävitse?
Viestin raapustin ja lähetä painoin, mutta jotta heitti taikaisin viestiketjuun. Viestiä ei kuitenkaan tullut.
Tuskin nämä softan ja sovellusten sielunelämät koskaan ratkeavat, mutta raportoinpa nyt kuitenkin, kun muillakin on vikaa ollut.
EDIT: Ja taas, en voinut muokata viestiä. Menisikö tämä toinen yritys lävitse?
-
- Manowarrior
-
- Rautakansleri
^Juu, se puuttuu, kun en osaa muokata otsikko hallintapaneelin kautta, jos se unohtuu kokonaan. Janne varmaan jeesaa.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Kannattaisiko settilista piilottaa etusivulta?
Itseäni ei haittaa mutta luulisin että laudalla vierailee porukoita jotka eivät välttämättä halua nähdä spoilauksia.
Itseäni ei haittaa mutta luulisin että laudalla vierailee porukoita jotka eivät välttämättä halua nähdä spoilauksia.
-
- Rautakansleri
^Kuka sellaista enää edes leikkii ja miksi sitten sivuilla kävisi, jos ei tietoa etsisi?
-
- Taka-ampuja
Kyllä itse ainakin kuulun kyseiseen "leikkijä"porukkaan. Voihan tuon sivuuttaa lukematta tosin. Ja täällähän on paljonkin porukkaa käymässä ihan muiden asioiden, kuin Maidenin takia. Itsekin tulee ehkä enemmän nykyään luettua tuota Metal For Muthas-osastoa kuin Ruskin Armsia, vaikka toki esimerkiksi uuden levyn ilmestyessä ja Suomen keikkojen jälkeen tulee hyvinkin aktiivisesti seurattua.Toni Brigatti wrote:^Kuka sellaista enää edes leikkii ja miksi sitten sivuilla kävisi, jos ei tietoa etsisi?
Taitaapa tosin olla sukupuuton partaalla tämä mun settilistakammoinen porukka.
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
-
- Taka-ampuja
Jep, viime kesänä tein miekin noin, etten spoilannut settiä iteltäni etukäteen; lukuunottamatta neljää ekaa biisiä, jotka kerkes jo vilasta just siitä etusivun uutisesta (Perkele!). Ja silti tuli melkein päivittäin laudalla käytyä juuri noiden muiden osioiden (pääasiassa Metal for Muthas) takia. Eli on meitäkin näköjään vielä. Tänä vuonna ei kyllä sama menettely onnistu, ihan liian pitkä aika pitäs venailla...
Through the darkness of future past, the magician longs to see. One chants out between two worlds: Fire walk with me.
C'mon Pertti eikö sitä käyttäjänimeä voi vieläkään vaihtaa? Lupaan lahjoittaa kympin firman olutkassaan seuraavassa miitissä jos vaihdat mun käyttäjänimen! Eikös tästä ollut joku topiccin? En nyt muista.
https://youtube.com/c/bultsi
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Kyllähän Kansleri on palveluksia näissä monesti tehnyt, yleensä tosin runoutta vastaan, kuten;
Toni Brigatti wrote:Sori playboy. En ole millään ehtinyt tsekkaamaan niitä jatko-osia, jotka laitoit, kun olen ollut paljon duunissa ja Milanon matkahommaa yrittänyt väsätä. Laitapa ne vielä uudestaan, jos se on sulla tallella, niin katson pikaisesti. Eka säkeistö oli kyllä täyttä tavaraa, että kyllä tuo wimp kohta varmasti vaihtuu. Pannaanko sulle sitten esim. Pimp?playboy wrote:Minkälaisia "runoja" ootte väsänny Peralle vai onko tarvinu tehdä mitään saaketin runoa? Eihän kukaan tietenkään kehtaa sitä tänne esille laittaa. Vai?
Mikä siinä on ku se runon "tarkastaminen/hyväksyminen" kestää, niin pitkään? Vai liikkuuko se Keinonen enää ollenkaan koko Rautaneidossa?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Rautakansleri
Noh, jos kaveri kymppitonnin laittaa saunakassaan, niin ehkä yhtiökokouksessa asia käsitellään. Selvästi edistävä vaikutus noilla runoilla on kyllä ollut. Toisaalta, harvalla on noin hieno nick kuin sinulla. Ainakin minussa se herättää positiivisia ajatuksia ja olet selvästi miettinyt näiden kahden hienon asian yhdistämistä. Olen monesti miettinytkin, että viittaako Harris ekoilla riveillä You´ll take my life, but I´ll take yours too tällaiseen molempia tyydyttävään ratkaisuun kuin kuusysiin. Seuraava rivihän on toisesta vinkkelistä eli naaraan puolelta heitetty You´ll fire your musket, but I´ll run you through. Eikä mikään jää enää epäselväksi, kun käsky kajahtaa You´d better stand, there´s no turning back!Trooper69 wrote:C'mon Pertti eikö sitä käyttäjänimeä voi vieläkään vaihtaa? Lupaan lahjoittaa kympin firman olutkassaan seuraavassa miitissä jos vaihdat mun käyttäjänimen! Eikös tästä ollut joku topiccin? En nyt muista.
Eli tilanne on nyt fiftysixty. Kokeilisin sinuna varmuuden vuoksi runoa.
Äänestykset bugaa, ainakin minulla. Sanoo vain että "Lähetämäsi lomake oli epäkelpo. Yritä lähettää lomake uudelleen.". Korjatkaa!
Gandalf carries the magic staff
Divides the armies in half
In the deeps of Helm's they engage in battle
So insane it'll make you rattle
Kokeile vaihtaa foorumin skiniä asetuksista. Sen pitäisi auttaa.tsorl wrote:Äänestykset bugaa, ainakin minulla. Sanoo vain että "Lähetämäsi lomake oli epäkelpo. Yritä lähettää lomake uudelleen.". Korjatkaa!
** Iron Maiden **
^ Jep, auttoi. Kiitos. Skini nimeltä "Rautaneito" oli siis se jolla ei äänestykset toimineet, vaihdoin "subsilveriin" joka näyttää kyllä ihan samalta mutta päästää äänestämään.
Gandalf carries the magic staff
Edelleenkään ei äänestykset Rautaneito Darkilla toimi. Myöskin kun katsoo topic-listaa, kirjainten välissä on hirveä aukko. ( Kuva ) Ei se nyt ole iso ongelma kuitenkaan, mutta ajattelin ilmoittaa.
Mutta olisi tosiaan kiva että äänestykset alkaisi toimimaan kun on tämä Dark ehdottamasti paras skini.
Mutta olisi tosiaan kiva että äänestykset alkaisi toimimaan kun on tämä Dark ehdottamasti paras skini.
https://youtube.com/c/bultsi