Hui hai kerma, kohta lentää keihäs! - YLEISTOPIC
Moderator: The Killer Krew
-
- Bugstomper
Hui hai kerma, kohta lentää keihäs! - YLEISTOPIC
Jatkuu tästä 100 sivun tultua täyteen edellisessä ketjussa.
Re: Hui hai kerma, kohta lentää keihäs! - YLEISTOPIC
Iik! Uusi yleistopic!
Terveisiä Loppi-nimisestä kunnasta. Täällä sitä naputellaan läppäriä kesämökin terassilla vesisateessa. Pitäis kuulemma laittaa talo talvikuntoon, mutta pitää tässä ensin koeajaa frouvan nettitikkua. Hyvinhän tuo tuntuu toimivan, ja saahan tässä samalla tekosyyn olla tekemättä yhtään mitään... which is nice.
Terveisiä Loppi-nimisestä kunnasta. Täällä sitä naputellaan läppäriä kesämökin terassilla vesisateessa. Pitäis kuulemma laittaa talo talvikuntoon, mutta pitää tässä ensin koeajaa frouvan nettitikkua. Hyvinhän tuo tuntuu toimivan, ja saahan tässä samalla tekosyyn olla tekemättä yhtään mitään... which is nice.
No nyt! Tämä se oli, kiitos Risto! Täytyykin heti kuunnella miltä kuulostaa yhtyeen musiikillinen anti.Risto wrote:Kun ei ole nuo aikaisemmat tärpänneet ja suosittelijana on soitonopettaja, niin veikkaisin SMV:tä. Eli Stanley Clarke, Marcus Miller & Victor Wooten. Nimet ainakin sopivat tuohon mestaribasisti osastoon.Symbolic wrote:Tietäisikö kukaan mikä sen bändin nimi on, jossa on kolme basistia? Jotain mestaribasisteja kaikki, jollen ole väärin ymmärtänyt. Kitaraopettajani vielä silloin kun tunneilla kävin, vinkkasi tälläisestä, mutta olen unohtanut täydellisesti tuon orkesterin nimen.
Tuohan onnistu hienosti. Kiitos helvetin paljon!Risto Malinen wrote:Itse olen aikoineen tehnyt niin, että olen laittanut Fiskarsin saksista sen "piikkiterän" siihen reikään ja varovasti pyörittänyt kierroksen kerrallaan. Silloin teräpuoli "syö" vähän kerrassaan vinyyliä, ja reiän muoto säilyy kuitenkin pyöreänä. Yleensä ei tarvitse montaakaan kierrosta kiertää, kun reikä on sopivan kokoinen.
-Miks me juodaan heti aamusta kaljaa?
-Murot on loppu.
-Murot on loppu.
-
- Lentäjä-Ässä
Korkataan tämän topicin Fingerpori-lähettelyt.
Paras vähään aikaan. .
Nii, ja täällä on tulossa nuorisovaltuustovaalit, niin kaverin kanssa liitettiin Asko Vilenius ehdokaslistaan, laitettiin piirretty kuva muiden ehdokkaiden kuvien joukkoon. Tiedä sitten, naurattaako ketään muita kuin meitä.
Paras vähään aikaan. .
Nii, ja täällä on tulossa nuorisovaltuustovaalit, niin kaverin kanssa liitettiin Asko Vilenius ehdokaslistaan, laitettiin piirretty kuva muiden ehdokkaiden kuvien joukkoon. Tiedä sitten, naurattaako ketään muita kuin meitä.
Oi aikoja arkoja,
Aikojen uhriparkoja,
Hyveen kirveitä,
Tekoja hirveitä,
Kun lait luonnon omat
Rikkovat luonnottomat.
Aikojen uhriparkoja,
Hyveen kirveitä,
Tekoja hirveitä,
Kun lait luonnon omat
Rikkovat luonnottomat.
Oli muuten saatanan kova keikka Airbournelta Kaapelitehtaalla. Jotenkin jäi vain sellainen fiilis, että kyllä Nosturissa oli parempi tunnelma, johtunee varmaan pienestä kapasiteetista, mutta oli tää taas niin australialaista Rock N' Rollia kuin vaan voi olla.
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Tässä vielä eiliseltä Airbournen keikalta muutama video, Muista katsoa HD laadulla!
Stand Up For Rock 'N' Roll
Runnin' Wild
Raise The Flag
Soolo avustajan olkapäillä
Bottom Of The Well
Solo
Chewin' The Fat
Born To Kill
Stand Up For Rock 'N' Roll
Runnin' Wild
Raise The Flag
Soolo avustajan olkapäillä
Bottom Of The Well
Solo
Chewin' The Fat
Born To Kill
** Iron Maiden **
-
- Rautakansleri
Topicin nimestä täydet pisteet ! Ehkä siitä inspiroituneena spämmäämään tai jopa majavoimaan tätä topicia aktiivisemmin.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Roudari
Nosturissa en ollut, mutta eilisestä kyllä olen samaa mieltä. Kaasujalka oli joka jätkällä pohjassa alusta loppuun saakka ja harvoin sitä näkee kaljatölkkien avaamista päähän lyömällä. Kiitos videoista, oltiin vissiin melkein samoilla jalan jäljillä eilen.Osiris wrote:Oli muuten saatanan kova keikka Airbournelta Kaapelitehtaalla. Jotenkin jäi vain sellainen fiilis, että kyllä Nosturissa oli parempi tunnelma, johtunee varmaan pienestä kapasiteetista, mutta oli tää taas niin australialaista Rock N' Rollia kuin vaan voi olla.
-
- Bugstomper
Kito!Toni Brigatti wrote:Topicin nimestä täydet pisteet ! Ehkä siitä inspiroituneena spämmäämään tai jopa majavoimaan tätä topicia aktiivisemmin.
Joskus aikoinaan lukion luokkabileiden jatkojen jatkoilla karmeassa laskuhumalassa keksittiin otsikon mukaisia sanontoja ja tämän voin (ylpeänä?) sanoa keksineeni täysin itse ja omasta päästäni.
-
- Kisälli
Ja lämppäri Black Spiders oli kyllä positiivisn lämppäriyllätys ikinä. No Goats In The Omen ep tarttui keikalta mukaan. Oli mulle eka Bournen keikka, mutta eipä tuo rautainen livekunto mikään yllätys ollut. Hieno show kaikin puolin!Bruusbruus wrote:Nosturissa en ollut, mutta eilisestä kyllä olen samaa mieltä. Kaasujalka oli joka jätkällä pohjassa alusta loppuun saakka ja harvoin sitä näkee kaljatölkkien avaamista päähän lyömällä. Kiitos videoista, oltiin vissiin melkein samoilla jalan jäljillä eilen.Osiris wrote:Oli muuten saatanan kova keikka Airbournelta Kaapelitehtaalla. Jotenkin jäi vain sellainen fiilis, että kyllä Nosturissa oli parempi tunnelma, johtunee varmaan pienestä kapasiteetista, mutta oli tää taas niin australialaista Rock N' Rollia kuin vaan voi olla.
Old man: What is this garbage you're watching? I want to watch the news!
Headbanger: This IS the news.
Headbanger: This IS the news.
http://www.youtube.com/watch?v=MevnblrgqB4
MOSH VITTU MOSH!
Miksei tällä foorumilla ole facepalm-hymiötä? Nyt olisi vähän käyttöä.
MOSH VITTU MOSH!
Joo... mulla ei todellakaan ole mitään minkäänlaisia musiikillisia kokeiluja vastaan, mutta tämä Petri Nygård + Mokoma-viritelmä kuuluu kyllä selvästi siihen epäonnistuneiden kokeilujen sarjaan. Kestin katsoa/kuunnella ensimmäiset 40 sekuntia, sitten ei vaan enää pystynyt.
-
- klaus Järvinen
Hupsistakeikkaa ja hellurei! Vois taas liittyä joukkoon tummaan tänne sellaisen pienen ja vaatimattoman reilun kolmen vuoden tauon jälkeen. Kyllähän täällä on tullut aika ajoin käytyä kyyläilemässä, mutta kirjottelu jäi. Oon siis keikkunut täällä aikasemmin joskus 2006-2007 aikoihin.
Mitä mä nyt oon kattellut vähän sieltä sun täältä, niin samana mestanahan tämä on säilynyt. Ja hyvä niin, helpompi hypätä kelkkaan uudestaan.
Mitä mä nyt oon kattellut vähän sieltä sun täältä, niin samana mestanahan tämä on säilynyt. Ja hyvä niin, helpompi hypätä kelkkaan uudestaan.
Up The Irons! \,,/
Airbournesta: Taannoin Nosturissa oli kyllä satatuhatta kertaa parempi fiilis. Bändi kyllä veti taas 110 lasissa mutta toi kaapeli on vaan niin aneeminen paikka että paska maku jäi. Lopussa Stand Up For Rock 'n' Roll -intro sai ilopissan lorahtamaan! Vittu miten kova styge!!!
-
- Rautaneito IRC Crew
I like! Siis kappaleesta! Hauskasti tehdyt sanat, ihan siisti video. Kyllä tuota päissään voisi Tuskassa huutaa.Sir wrote:Joo... mulla ei todellakaan ole mitään minkäänlaisia musiikillisia kokeiluja vastaan, mutta tämä Petri Nygård + Mokoma-viritelmä kuuluu kyllä selvästi siihen epäonnistuneiden kokeilujen sarjaan. Kestin katsoa/kuunnella ensimmäiset 40 sekuntia, sitten ei vaan enää pystynyt.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Täs on enemmän munaa kun kanalassa! VITTU MOSH!Symbolic wrote:http://www.youtube.com/watch?v=MevnblrgqB4
MOSH VITTU MOSH!
Biisi ja video kummatkin loistavia. Sarvet esiin!
"Some cunt's recording this" -Steve Harris
Ette kai te perkele oo tosissanne?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Pelkäänpä pahoin, että ovat.
-
- Bugstomper
Videohan on suorastaan loistava! Eikä biisikään huono oo. Mutta eihän tosi-aito-tr00-metallimies moisesta paskabiisistä ja kaupallisesta pelleilystä voi digata. Kaikki jotka tykkää on ihan spedejä!
Korjaan hiukan:
The Prisoner wrote:Kaikki on ihan spedejä!
-
- Bugstomper
No juurikin näin!
Videohan on ihan saatanan hyvä, tai ainakin nokkela. Mutta toi biisi on jotain käsittämättömän kuraa. Vittu mosh, vittu mosh. Lyriikoiden aatelistoa, huoh.
Ei saatana, nyt ne Mokoman jätkätkin sell-outtasivat! Mitä tässä nyt enää pitäisi kuunnella.
-
- Taka-ampuja
^Metalucifer?
Petri Nygård nyt on jo itsessään sellainen punainen vaate, ettei tuota uskalla katsoa. Rasittava nenä-ääninen mukahauska herra, not my cup of tea.
Petri Nygård nyt on jo itsessään sellainen punainen vaate, ettei tuota uskalla katsoa. Rasittava nenä-ääninen mukahauska herra, not my cup of tea.
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...