Rautaneito.com konserttimatka - Prague or Bust!!!
Moderator: The Killer Krew
Tiedoksi Prahanreissun juopot
Prahan DVD on saapunut, katson sen kerran läpi (varmaan huomenna/tiistaina), ennenkuin lähetän Jarmilalle joka kopioi sen pientä korvausta vastaan matkalaisille. Itselläni ei ole DVD:n kopiointimahdollisuuksia.
Kansia ei tullut mukana, joten joku asianosaava voisi tehdä siihen kannet.
Prahan DVD on saapunut, katson sen kerran läpi (varmaan huomenna/tiistaina), ennenkuin lähetän Jarmilalle joka kopioi sen pientä korvausta vastaan matkalaisille. Itselläni ei ole DVD:n kopiointimahdollisuuksia.
Kansia ei tullut mukana, joten joku asianosaava voisi tehdä siihen kannet.
Kansi löytyy vaikka tuosta, http://clansmencovers.free.fr/ironmaide ... ue_DVD.jpg niin ei tarvitse kenenkään lähteä tekemään lisä-säätöä.
Ja nyt odotan jo hieman innolla... Hyvä että asia eteni vihdoinkin!
Ja nyt odotan jo hieman innolla... Hyvä että asia eteni vihdoinkin!
Kiitos Asa paketista, katsoin eka levyn läpi ja yllättävän hyvä yhdellä kameraksi kuvattu kokonaisuus. Terävä kuvan laatu ja äänetkin ihan "ok".
Kerroit ^^, että Jarmila kopioi reissulaisille pientä korvausta vastaan.. no
aika on kortilla kun työt jälleen alkoivat ja hommaa piisaa, mutta voin koittaa varata aikaa, kun kuukausi vaihtuu syyskuun puolelle.
Keikka on kahdella dvd:llä ja jos laitan kannet (^conden viestissä oleva linkki)printtaukseen (värilaser) ja tupladvd kotelo mukaan ja levyn pinnat saavat kanssa aiheeseen sopivan kuvan niin kustannukset olisivat ..... . .. . . .. kympin hujakoilla posteineen. Jos joku haluaa vain plankot levyt "paskapaperiin" käärittynä sekin sopii ja kotiin asti tuossa muodossa ni vitonen silti. Tai jos ei halua ollenkaan niin sekin sopii.
Ilmoitelen kun aikaa löytyy, koska voi alkaa kyselemään rahalähetys numerosarjaa ... siihen asti odottamisiin.
Ai kun tuo Charlotte_the.... tykittää hyvin
Kerroit ^^, että Jarmila kopioi reissulaisille pientä korvausta vastaan.. no
aika on kortilla kun työt jälleen alkoivat ja hommaa piisaa, mutta voin koittaa varata aikaa, kun kuukausi vaihtuu syyskuun puolelle.
Keikka on kahdella dvd:llä ja jos laitan kannet (^conden viestissä oleva linkki)printtaukseen (värilaser) ja tupladvd kotelo mukaan ja levyn pinnat saavat kanssa aiheeseen sopivan kuvan niin kustannukset olisivat ..... . .. . . .. kympin hujakoilla posteineen. Jos joku haluaa vain plankot levyt "paskapaperiin" käärittynä sekin sopii ja kotiin asti tuossa muodossa ni vitonen silti. Tai jos ei halua ollenkaan niin sekin sopii.
Ilmoitelen kun aikaa löytyy, koska voi alkaa kyselemään rahalähetys numerosarjaa ... siihen asti odottamisiin.
Ai kun tuo Charlotte_the.... tykittää hyvin
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
Tietysti jos vaan millään jaksat tai ehdit, niin voisitko kopioida ne DVD.t itsellesi, ja palauttaa ne mulle piakkoin? Poltat sitten muille kun löydät aikaa. En nimittäin ehtinyt edes katsomaan kun 5-6 biisiä siltä ennenkuin lähetin sulle, jotta muuta saisivat sen myös nopeammin.
Mulle tosin kelpaisi ne kannet kanssa, itse kun en pysty tulostamaan mitään.
Juu , laitan noi sulle täl viikolla takas.. no hätä. samalla saat sit prague digikuva cd-r jutun.. jepasa wrote:Tietysti jos vaan millään jaksat tai ehdit, niin voisitko kopioida ne DVD.t itsellesi, ja palauttaa ne mulle piakkoin? Poltat sitten muille kun löydät aikaa. En nimittäin ehtinyt edes katsomaan kun 5-6 biisiä siltä ennenkuin lähetin sulle, jotta muuta saisivat sen myös nopeammin.
edit: lähti tänään posti-pekan matkaan
Last edited by jarmila on Tue Aug 16, 2005 12:55, edited 1 time in total.
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
-
- Rautakansleri
-
- Rautakansleri
Voi morjens. Oli ihan pakko kuluttaa koko aamu noi 3 tuntia koko tämän topicin lukemiseen. Ihan hirveet fiilikset alkoi eilen illalla, kun ajatteli tollasta reissua joten ajattelin vetästä koko topicin aamupalaksi.
Iltavuoroon pitäisi lähteä kohta joten menihän tämä aamu tässä ja pari keikka taltiointia kuunnellessa keikoilta (Fear Of The Dark- hesa ja joku No Prayer on the road sekä Maiden Japan -81)
No kutittelee kutittele ja välillä miettii, että voiko jonkun bändin diggaaminen mennä koskaan överiksi
Niin ja vielä tuosta Baarin katosta:
"Prahalaisesa alan mestassa nimeltä Hells Bells on näköjään aika mielenkiintoinen maalaus katossa."
Ihan siisti kuva
http://www.hellsbells.cz/foto/hb28.jpg
Iltavuoroon pitäisi lähteä kohta joten menihän tämä aamu tässä ja pari keikka taltiointia kuunnellessa keikoilta (Fear Of The Dark- hesa ja joku No Prayer on the road sekä Maiden Japan -81)
No kutittelee kutittele ja välillä miettii, että voiko jonkun bändin diggaaminen mennä koskaan överiksi
Niin ja vielä tuosta Baarin katosta:
"Prahalaisesa alan mestassa nimeltä Hells Bells on näköjään aika mielenkiintoinen maalaus katossa."
Ihan siisti kuva
http://www.hellsbells.cz/foto/hb28.jpg
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Rautaneito IRC Crew
^Meinasin muuten eräs nimeltä mainitsematon matkaseurueemme jäsen vetästä tuon laitoksen alas katosta Siinä sai järkkärit juosta hakemassa tuota henkilöä kokoajan alas pöydältä.
Last edited by Pentelesh on Mon Feb 13, 2006 12:47, edited 1 time in total.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
-
- Rautaneito IRC Crew
^Levyjen hinnat vaihtelee liikkeittäin. Pikkupuljuissa hinnat noin 4-5 e pienemmät kuin suomessa, mutta esim Hells Bells-pietelöbaarin viereisessä isossa kaupassa ovat samanhintaisia kuin suomessakin. Piraatteja en muuten itse tainnut löytää mistään(?)
Nurse Them Feed Them Kill Them