Joten laittakaapa kommenttia tulemaan tarotista Antti Tuiskun kauhusta.

yhtyeessähän on semoista vanhaa vaikutetta, istuu minun korvaan kun veitsi voihin. Love's not made for my kind uskomaton kappale, hempee kuin naisen posket.
Vastakohtaa jossakin mielessä löytyy De mortui nil nisi benestä korva lepää perskele, aivan uskomatonta meininkiä ja kerrankin vokalisti on syrjässä vaikka onkin oleellinen osa kokonaisuutta. Tosin en sitä kyseiseen kappaeeseen kaipaakkaan.
Selasin kyllä topiskit läpi ja en löytänyt jos väärässä ni vidhu.

.
. Harmikseni en tällä hetkellä kuitenkaan omista kuin tuon Suffer Our Pleasures levyn, kun ei noita vanhempia tahdo oikein cd muodossa mistään löytää. Tosin huhuja olisi, että koko alkupään tuotanto uudelleen julkaistaisiin tänä vuonna, ja silloin meikäpoika ryntää välittömästi kauppaan.
 Harmikseni en tällä hetkellä kuitenkaan omista kuin tuon Suffer Our Pleasures levyn, kun ei noita vanhempia tahdo oikein cd muodossa mistään löytää. Tosin huhuja olisi, että koko alkupään tuotanto uudelleen julkaistaisiin tänä vuonna, ja silloin meikäpoika ryntää välittömästi kauppaan.

(
 (

Tarotissa toimii kaikki; Erinomaiset soittajat, upeat biisit ja mahtavat keikat. Marco yhdistää laulamisen ja bassottelun upealla tavalla ja Zachary on yksi suosikkikitaristeistani. Ja kun Pecu ja Jannekin vielä hallitsevat instrumenttinsa täydellisesti on kuuntelunautinto käsin kosketettavissa! Odotan kädet syyhyten Pellavarockia, jossa pääsen toimimaan bändin roudarina!
  Tarotissa toimii kaikki; Erinomaiset soittajat, upeat biisit ja mahtavat keikat. Marco yhdistää laulamisen ja bassottelun upealla tavalla ja Zachary on yksi suosikkikitaristeistani. Ja kun Pecu ja Jannekin vielä hallitsevat instrumenttinsa täydellisesti on kuuntelunautinto käsin kosketettavissa! Odotan kädet syyhyten Pellavarockia, jossa pääsen toimimaan bändin roudarina!   (Elleivät halua roudata itse...)
 (Elleivät halua roudata itse...)