Juuri näin. Itse veikkaisin seuraavaa em. lisäksi:ozz3 wrote:Eiköhän sitä settiä rakennella ihan tutun kaavan mukaan:
5-6 biisiä uudelta lätyltä
6 pakollista eli: Iron Maiden, Hallowed Be Thy Name, The Number Of The Beast, Run To The Hills, Trooper ja Fear Of The Dark
1 Di'annon aikainen, tod. näköisesti Wrathchild
1 Blazen aikainen
1 Dance Of Deathilta jotta ihmiset muistaisivat hakea Death On The Roadin olemassaolon
2-3 muuta biisiä, tod. näköisesti tuttuja ja turvallisia biisejä
Eli yhteensä 17.
1 Blazen aikainen - Man On The Edge
1 DoD:lta - Rainmaker
2-3 muuta biisiä: Bring Your Daughter To The Slaughter, Heaven Can Wait, Running Free

Futureal ja Man On The Edge ovat Brucen laulamana silkkaa namia, kuten myös Lord Of The Flies ja Sign Of The Cross, joten mikä tahansa noista kolahtaisi täysillä. Mutta yksi Blaze-ajan kappale voisi toimia Brucen kurkkuun oikein hyvin, nimittäin Lightning Strikes Twice! Kuvitelkaa Bruce vetämässä kertosäettä -- ja korkealta!
 Futureal ja Man On The Edge ovat Brucen laulamana silkkaa namia, kuten myös Lord Of The Flies ja Sign Of The Cross, joten mikä tahansa noista kolahtaisi täysillä. Mutta yksi Blaze-ajan kappale voisi toimia Brucen kurkkuun oikein hyvin, nimittäin Lightning Strikes Twice! Kuvitelkaa Bruce vetämässä kertosäettä -- ja korkealta!
 )
)
 Toimii tosi hyvin livenä. Vaikka onkin vedetty jo iät ajat, nii ei mulla ainakaan olis mitään sitä vastaan jos taas kuultais. Mukaansa tempaseva ja nopee temponen ja mieleen painuva kertsi eli lähes täydellinen live biisi .
 Toimii tosi hyvin livenä. Vaikka onkin vedetty jo iät ajat, nii ei mulla ainakaan olis mitään sitä vastaan jos taas kuultais. Mukaansa tempaseva ja nopee temponen ja mieleen painuva kertsi eli lähes täydellinen live biisi .