Conundrun ulkoasuun voisi lisätä Rautaneito.com - Etusivu linkin lisäksi linkin foorumin etusivulle. Siis, että linkki olisi myös ylhäällä, ettei tarvitsisi selata aina ala reunaan.
Voimanorja wrote:Conundrun ulkoasuun voisi lisätä Rautaneito.com - Etusivu linkin lisäksi linkin foorumin etusivulle. Siis, että linkki olisi myös ylhäällä, ettei tarvitsisi selata aina ala reunaan.
Klikkaappa tätä heppua joka pitää kädessään Union Jackia ja Suomen lippua.
And your last thought was that you have become a noise a thin, nameless noise, among all these others howling in the empty dark room.
Ilmeisesti eilisen telkkariohjelman takia sivuilla kävi 2400 ihmistä. Normaalisti sivuilla vierailee päivittäin 1700 kävijää. Kuukausitasolla kävijämäärä vaihtelee 6000-8000 eri kävijän tienoilla. Keikkojen takia voipi olla, että 10000 menee tässä kuussa rikki.
^Viitaten jo tässä vaiheessa kuukautta kaikki ennätykset paukkuvat kävijämäärien suhteen. Sivuilla on käynyt tässä kuussa 12000 eri käyttäjää, hitsejä on 5 miljuunaa, kaistaa menee yli tuplasti se, mistä maksetaan. 13.11. eli Tampereen keikan jälkeen sivuilla kävi 4362 eri vierailijaa.
Painaa työasiat nyt just päälle niin, että ei oikein ehdi keskittymään ja tekemään mitään sivuston hyväksi eikä oikein ehdi kunnolla paneutumaan fooruminkaan juttuihin. Vitty, kun se Milanon kone nousee, niin päästän melko ison pierun ja huokauksen ja otan neljä päivää loman kannalta.
Töttöröö! Siellä on nyt Suomen 2006 keikkojen osalta muutamia ääninäytteitä, tarinaa ja artikkeleita tarjolla: paina tästä! Lisääkin otetaan vastaan, jos jollakin on tarjolla artikkeleita.
Ei muuten ole yhtään kuvaa keikoista vielä vissiin laitettu sivuille. Onkohan kiden saanut kuvia minulta tai muilta?
Pertti Keinonen wrote:Töttöröö! Siellä on nyt Suomen 2006 keikkojen osalta muutamia ääninäytteitä, tarinaa ja artikkeleita tarjolla: paina tästä! Lisääkin otetaan vastaan, jos jollakin on tarjolla artikkeleita.
Ei muuten ole yhtään kuvaa keikoista vielä vissiin laitettu sivuille. Onkohan kiden saanut kuvia minulta tai muilta?
Kyselisin, että millä välineellä kyseiset ääni-clipit on nauhoitettu nimittäin hyvä äänenlaatu
Putee wrote:Kyselisin, että millä välineellä kyseiset ääni-clipit on nauhoitettu nimittäin hyvä äänenlaatu
Sanotaanko tähän kuten eräs naaraspuolinen keskustan entinen puheenjohtaja; Ne tulivat minulle yllätyksenä ja täysin tilaamatta. Vai miten se nyt menikään...
Pertti Keinonen wrote:Ei muuten ole yhtään kuvaa keikoista vielä vissiin laitettu sivuille. Onkohan kiden saanut kuvia minulta tai muilta?
Itse annoin Kidenille 20 kuvan paketin ja pitäisivät olla tuonne keikka osioon menossa, aikataulusta en kuitenkaan tiedä. Tässä linkki pakettiin, jos Pera itse haluat sen myös imutella tms laittaa asiaa eteenpäin.
Niin ja isommat resot tietysti jaan, jos tarvetta on.
"Eddie Rips Up The World Tour 2005" topic Sanoo seuraavaa:
---
Could not obtain vote data for this topic
DEBUG MODE
SQL Error : 1030 Got error 28 from storage engine
SELECT vd.vote_id, vd.vote_text, vd.vote_start, vd.vote_length, vr.vote_option_id, vr.vote_option_text, vr.vote_result FROM rautaneivote_desc vd, rautaneivote_results vr WHERE vd.topic_id = 460 AND vr.vote_id = vd.vote_id ORDER BY vr.vote_option_id ASC
Tästä laudan selaamisesta meinaa tulla hieman kiusallista kun viestejä lukee, niin ne ei muutukaan luetuiksi kuin parhaimmillaan vasta sellaisen 5-10 lukemiskerran jälkeen. Välillä ei edes auta tuo "Merkitse kaikki forumit luetuiksi"-valintakaan vaan sitäkin saa venkslata aika paljon. Onko muilla ollut tätä viime aikoina? Tätä on ollut nyt muutaman päivän ajan ja hieman alkaa jo keittämään. Jos Lakis viittis katsoa onko jossain häikkää.
Oon sen lisäks eilen ja toissapäivänä yrittänyt käydä sivustolla ennen töihin lähtöä, mutta edes etusivulle ei jostain syystä päässyt muiden sivujen toimiessa normaalisti. Tänään toimi kuitenkin.
Sama homma vaivannut meikäläistäkin pidemmän aikaa. Nyt jostain syystä ongelma on taas hävinnyt, mutta palaa varmaankin taas jossain välissä. Mistä lie johtuu.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Pika vinkkinä, tyhjentäkää selaimen välimuisti ja cookiet. Kuulostaa hyvinkin siltä, että hommat kusee teikäläisten selainten päässä. Mut mistäs näist enää tietää...
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Mulla ei ole ollut ikinä mitään edelläkuvailtuja ongelmia. Eli voiko siitä päätellä, että vika ei ole sivustossa? Ainakin mun maalaisjärjen puitteissa näin kuvittelisin, mutta tämä tietotekniikka nyt ei varsinaisesti ole parasta osaamistani..
condemned wrote:Tästä laudan selaamisesta meinaa tulla hieman kiusallista kun viestejä lukee, niin ne ei muutukaan luetuiksi
Mulla taas on päinvastoin. Kun viikon loman jälkeen pääsin takaisin koneen ääreen ja foorumin avasin, oli lukemattomia topiceja pari sivua! Luin pari topicia ja kun seuraavaksi avasin selaimen ja foorumin ei lukemattomia ollut enää yhtään!
Aika mystistä.
FireFox 2.0.0.4.
^ Kaikki viestit merkkautuvat luetuksi kun logataan pihalle. Eli jos sulkee selaimen ja avaa uudelleen. Sama selain täälläkin käytössä ja aina tuon saman on tehnyt.
QazKFD wrote:^ Kaikki viestit merkkautuvat luetuksi kun logataan pihalle. Eli jos sulkee selaimen ja avaa uudelleen. Sama selain täälläkin käytössä ja aina tuon saman on tehnyt.
Mulla se alkoi tehdä noin vasta pari viikkoa sitten. Vitutti aika reilusti kun olin ollut jonkun viikon pois ja uusia viestejä oli ihan helvetisti.
^^ Ei mulla ole aina tuota tehnyt, eikä myöskään muilla phpBB-foorumeilla.
Ja joka kerta ei suinkaan kaikki muutu luetuiksi, joskus vain osa. Mitä hyötyä olisi muuten siitä että kaikki muuttuvat luetuksi kun selain sammutetaan? Cookiehan käsittääkseni sen tiedon sisältää. Kiden, miten on?
Last edited by The Prisoner on Thu Jun 28, 2007 17:12, edited 1 time in total.
The Prisoner wrote:^^ Ei mulla ole aina tuota tehnyt, eikä myöskään muilla phpBB-foorumeilla.
Ja joka kerta ei suinkaan kaikki muutu luetuiksi, joskus vain osa. Mitä hyötyä olisi muuten siitä että kaikki muuttuvat luetuksi kun selain sammutetaan? Cookiehan, käsittääkseni sen tiedon sisältää. Kiden, miten on?
Foorumin asetuksista en ainakaan löytäny mitään tuohon viestihommaan viittaavaa. Mahtaa selaimessa tai jossain muussa olla vika.
And your last thought was that you have become a noise a thin, nameless noise, among all these others howling in the empty dark room.