Hei,oisko nyt vihdoin BLAZE BAYLEYn Maiden-tribuutti paikallaan???
Entä löytyiskös potentiaalisia bändejä??
Ajankohtaa nyt ei ole, mutta tuli mieleen sellainen idea, että
vois tehdä ns. hyväntekeväisyys keikan, jolla ihan vain rahotettaisiin Blazen uudelleen
Suomeen saamista, josta olen jo huhuja Imperiumista lukenut. Tai toinenvaihtoehto ois,
että rahat ihan vain suoraan Blazelle ja Debbien omaisille. Tosin tämänkaltaista hyväntekeväisyyttä
en ole ikinä ennen harrastanut, enkä tiedä mitä siitä muut ajattelevat.
Toki nämä bändien omien kulujen jälkeen, eli ei nyt tarttis kuitenkaan ilmaiseksi tulla soittelemaan, ellei siltä tunnu!
Keikkapaikaksi ajattelin jotain On the Rocksin tai Rock Townin tapaista mestaa...
Tosin se yökerho siellä Myyrmäessä oli kanssa erittäin viihtyisä! Voishan tuon
tietenkin järjestää jossain kauempaakin, mutta nyt meikäläisen kannalta mieluiten pk-seudulla.
Ja sitten KAIKKI bändit mukaan. Jos teilllä on jo 4 biisiä se ehkä riittää...
jos pistetään vaikka 3 bändiä samaan iltaan ja kaikki vetävät sen 4-5 ERI biisiä,
sehän jo riittäisi! Toki JOS jollain bändillä olisi intoa vielä tuohon boonuksena
koveroida yks tai kaks Blazen soolotuotannon biisiä, menishän nekin siinä...
Hyvin harvat Maiden-koveri bändit ovat tehneet montaakaan biisiä Blazen aikaista materiaalia!
Nyt sitä täytyy saada!!!
Mitä mieltä mun ideasta???
Miettikää miten komeasti esim. "Clansman" kajahtaisi ilmoille, WHOA!
BLAZE + DEBBIE TRIBUTE!!!
Moderator: The Killer Krew
BLAZE + DEBBIE TRIBUTE!!!
FUCK X-THOR
Re: BLAZE + DEBBIE TRIBUTE!!!
Kaunis ajatus kyllä.
Oma mielipide on että rahat vaan suoraan bändille. Noiden keikkojen toteutumiselle ei suoranaisesti ole raha esteenä, ennemminkin tämä Debbien poismenon aiheuttama tuska ja sen vaikutus Blazeen ja bändiin. On siis vielä liian aikaista olla yhteydessä bändiin asian tiimoilta, 3 keikkaa oli ennen tätä tragediaa tulossa ja valmistelut alkamassa. Ainakaan itse en haluaisi kokea hyötyväni tämmöisestä mitään, ellei sitten lisää tuloja suoraan lyhentämättä bändin Suomen keikkojen palkkaan.
Oma mielipide on että rahat vaan suoraan bändille. Noiden keikkojen toteutumiselle ei suoranaisesti ole raha esteenä, ennemminkin tämä Debbien poismenon aiheuttama tuska ja sen vaikutus Blazeen ja bändiin. On siis vielä liian aikaista olla yhteydessä bändiin asian tiimoilta, 3 keikkaa oli ennen tätä tragediaa tulossa ja valmistelut alkamassa. Ainakaan itse en haluaisi kokea hyötyväni tämmöisestä mitään, ellei sitten lisää tuloja suoraan lyhentämättä bändin Suomen keikkojen palkkaan.
Well, toki toivon että BLAZE itse tulis taas Suomeen!!
Mutta juu, jos joku tai toivottavasti useampi Maiden-koveri bändi uskoisi, että olisi valmis vetämään joko vajaan tai täyden setillisen Blazen aikaisia Maiden-biisejä konserttitapahtumassa, laittakkon mailia tai yksityisviestiä meikälle!
Hyväntekeväisyyttä vois kanssa harrastaa samalla.
metal_warning3(a)hotmail.com
JÄRKKÄÄN HETI KEIKAN!
Mutta juu, jos joku tai toivottavasti useampi Maiden-koveri bändi uskoisi, että olisi valmis vetämään joko vajaan tai täyden setillisen Blazen aikaisia Maiden-biisejä konserttitapahtumassa, laittakkon mailia tai yksityisviestiä meikälle!
Hyväntekeväisyyttä vois kanssa harrastaa samalla.
metal_warning3(a)hotmail.com
JÄRKKÄÄN HETI KEIKAN!
FUCK X-THOR
Loistava idea Immu. Ois hienoa jos tuollainen keikka järjestyis.
Mutta Blaze todellakin on The Man Who Would Not Die, keväälle on tulossa Suomen keikkoja. Ilmoitan tänne foorumillekin välittömästi kun saadaan hommat varmistettua.
Mutta Blaze todellakin on The Man Who Would Not Die, keväälle on tulossa Suomen keikkoja. Ilmoitan tänne foorumillekin välittömästi kun saadaan hommat varmistettua.
Malicous Death - Last Nail into the Coffin kaupoissa 11.4.2014:
http://www.disentertainment.com
http://www.disentertainment.com