Ronnie James Dio
Moderator: The Killer Krew
The Stench of the Burning Death..
http://www.last.fm/user/Gravehill" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.last.fm/user/Gravehill" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehdin ottamaan yhden kuvan Uriah Heepin aikana eturivissä, kun järkkäri jo tuli sekunnin päästä koputtamaan olkapäähä "Tällä keikalla ei saa ottaa kuvia". Eipä se mitään meinannut, kun siirtyi hieman kauemmaksi ja keskemmälle kenttää, heh.Höyste wrote:OOOOIIHH, vihdoin! Videot saa ison plussan kuvanlaadusta. Harmi kun ois äänenki saanu taltioitua, ois ollu kyl niin helmee.. Kuvat vähä epätarkkoi mut aika ok. Iso Kiitos näistä!
The Stench of the Burning Death..
-
- Kärpästen Herra
Katseli taasen kerran Dion vuoden 1986 keikkaa ja ajattelin heittää ajatukseni ilmoille. Juttuhan oli jo jossain vanhassa Dio-topicissa, mika on ny on hävinnyt.
Dio : Sacret Heart “The DVD”
Ronnie James Dio
Vinny Appice, Rummut
Jimmy Bain, Basso
Craig Goldie, Kitara
Claude Schnell, Koskettimet
Kylläpä on hevin hirmuisin keppi voimissaan, ja tässä 1986 videossa voi sanoa jopa nuoruuden voimissaan. Lavasteet on juuri sitä kasarijuttua, lohikäärmeet, miekat. laserit ja taustakankaat. Dio ja Bain näyttävät vielä varsin nuorilta verraten Evil Or devine 2002 DVD:een. Kaikessa on muutenkin ihanaa 1980-luvun fiilista, jopa yleisön silmälaseissa. Ei voi kuin ihailla (taas) dion ääntä ja sen käyttöä..... biisit etenee seuraavaan ilman suurempia lässytyksiä....
Itsellä katselunautinto hieman kärsi, kun jouduin katsomaan dvd:n IBM läppäristä 32” TV:n sijaan, mun DVD ei huolinnu regioona 2 DVD.tä. Onneks kelpas kannettavaan ja himassa oli piuhat millä sai läppäristä äänen kajareihin ja basson kuulumaan.
Hieman ihmettelen myös kitaristi Craig Goldien roolia.... kaveri on jokseenkin pimennossa, eikä suuremmin säväyttele tällä DVD:llä.
Ei oikeistaan paljoakaan jakoa Doug Aldrichia vastaan (Evil Or Devine DVD 2002)
Settilista:
King Of Rock ´N´Roll
eipä tässä mitään erikoista mainittavaa, sacret heart levyn avaaja
Time To Burn
Tämä ei olle dion CD levyillä. Mulla on kyseinen biisi intermission EP:llä, joten ihan uusi biisi ei ole mulle. Ihan hieno valinta livelle Dion keveämmästä tuotannosta......
Goldie vetää ihan mukavan soolon pätkän.
The Last In Line/Holydiver
Diolle tyypillisesti biisit poikkeaa studiomatskusta ja hyvä näin. Ilo kuunnella ja katsella.
Biisit etenee voimalla ja välillä kuullaan laulajan omat sävytykset (Children of the sea) ... Dion tapaan. Siirtyminen Holy diveriin käy sujuvasti. Dio näyttää hallitsevan nämä medleyt....... miksei nykybändit yritä samaa? Hyvä efekti
Heaven And Hell
Tämähän on laulajan biisi ja Dio on “The Singer” ..... huh huh hienoa menoa. Maailman hienoimpiin kuuluvan hevibiisin alkuriffit ja lisäksi hienot pyrot ja Bain ja Appice hoitaa rytmipuolen mallikaasti........ jollain tapaa aina mun sympatiat on basisti Jimmy Bainilla, siinä ukossa on jotain.... en vaan osaa selittää mitä. Soundi ja tyyli varmaankin.... kuin Pekellä, perskutarallaa!
Sacred Heart
Mieleenjäävä ja erikoinen intro johdattaa meidät yhteen Dion parhaimimmista biiseisistä. Todella mahtavan kuuloinen ja vaihteleva Dion äänelle sopiva biisi. Livenä Ronnie taistelee lohikäärmeen kanssa, mutta musa on silti paras anti.
Rock And Roll Children
Mullehan tämä on ihan ”longtimehit”, yksi ehdottomasti parhaista Dion biiseistä, niin laulun kuin sovituksen taikka sävellyksen kannalta... Schnellin organit tuo tähän jotain erilaista ja Bain mikä mättää kokoajan hyvällä otteella ja soundilla loistaa erikoisesti tässä.... Olin 14 -vuotias kun tämän C-kasetin äipän avustuksella sain silloin haltuuni....... ja DVD:llä ihan liian aikaiseen siirryttiin seuraavaan biisiin.... eli...
Long Live Rock And Roll
…..... tuttuun tapaan rock´n roll biisi nopeena..... soolot kehiin, yleisön nopee huudatus ja siitä seuraavaan
Man On The Silver Mountain
Onneksi Dio soittaa tätä vanhaa Rainbow-biisiä, mikä on jopa legendaarisempi (minulle) kuin Smoke On The Water. Craig Goldie vetää tämän biisin todella hienosti. Dion ja Goldien vuoropuhelu on siistin kuulosta, kuten myös Dion oma ”laulusoolo”, pitää olla pokkaa vetää nuo ”laulusoolot” isolla munalla..... ja sen Dio ”The Singer” osaa........ ”We ´re all the men!”
Tuli mieleen fiilikset kun kuulin ekan kerran Rainbow On Stagen joskus vuonna 1984-85. Ajattelin silloin 13-vuotiaana, että Dio taitaa olla maailman paras hevilaulaja, nyt liki 20 myöhemmin voin vahvistaa, että hän todellakin on.
Rainbow In The Dark
Lopussa Dio vetää käden sydämmelleen ja sanoo yleisölle ”you are my rainbows in the dark”
Siinäpä hienot sanat keikan päätteeksi.... ja minä uskon oikeesti, että Herra myös tarkoitti mitä sanoi. Mies diggaa faneistaan aidosti.... kuten minä myös hänen tuotantoaan.
Hungry For Heaven
…. biisi soi lopputekstien yhteydessä…. mälsäää, sillä riffi mättää hyvin ja kuuluu mun suosikkibiiseihin.... haluun kuulla livenä........ sniff
Dio : Sacret Heart “The DVD”
Ronnie James Dio
Vinny Appice, Rummut
Jimmy Bain, Basso
Craig Goldie, Kitara
Claude Schnell, Koskettimet
Kylläpä on hevin hirmuisin keppi voimissaan, ja tässä 1986 videossa voi sanoa jopa nuoruuden voimissaan. Lavasteet on juuri sitä kasarijuttua, lohikäärmeet, miekat. laserit ja taustakankaat. Dio ja Bain näyttävät vielä varsin nuorilta verraten Evil Or devine 2002 DVD:een. Kaikessa on muutenkin ihanaa 1980-luvun fiilista, jopa yleisön silmälaseissa. Ei voi kuin ihailla (taas) dion ääntä ja sen käyttöä..... biisit etenee seuraavaan ilman suurempia lässytyksiä....
Itsellä katselunautinto hieman kärsi, kun jouduin katsomaan dvd:n IBM läppäristä 32” TV:n sijaan, mun DVD ei huolinnu regioona 2 DVD.tä. Onneks kelpas kannettavaan ja himassa oli piuhat millä sai läppäristä äänen kajareihin ja basson kuulumaan.
Hieman ihmettelen myös kitaristi Craig Goldien roolia.... kaveri on jokseenkin pimennossa, eikä suuremmin säväyttele tällä DVD:llä.
Settilista:
King Of Rock ´N´Roll
eipä tässä mitään erikoista mainittavaa, sacret heart levyn avaaja
Time To Burn
Tämä ei olle dion CD levyillä. Mulla on kyseinen biisi intermission EP:llä, joten ihan uusi biisi ei ole mulle. Ihan hieno valinta livelle Dion keveämmästä tuotannosta......
Goldie vetää ihan mukavan soolon pätkän.
The Last In Line/Holydiver
Diolle tyypillisesti biisit poikkeaa studiomatskusta ja hyvä näin. Ilo kuunnella ja katsella.
Biisit etenee voimalla ja välillä kuullaan laulajan omat sävytykset (Children of the sea) ... Dion tapaan. Siirtyminen Holy diveriin käy sujuvasti. Dio näyttää hallitsevan nämä medleyt....... miksei nykybändit yritä samaa? Hyvä efekti
Heaven And Hell
Tämähän on laulajan biisi ja Dio on “The Singer” ..... huh huh hienoa menoa. Maailman hienoimpiin kuuluvan hevibiisin alkuriffit ja lisäksi hienot pyrot ja Bain ja Appice hoitaa rytmipuolen mallikaasti........ jollain tapaa aina mun sympatiat on basisti Jimmy Bainilla, siinä ukossa on jotain.... en vaan osaa selittää mitä. Soundi ja tyyli varmaankin.... kuin Pekellä, perskutarallaa!

Sacred Heart
Mieleenjäävä ja erikoinen intro johdattaa meidät yhteen Dion parhaimimmista biiseisistä. Todella mahtavan kuuloinen ja vaihteleva Dion äänelle sopiva biisi. Livenä Ronnie taistelee lohikäärmeen kanssa, mutta musa on silti paras anti.
Rock And Roll Children
Mullehan tämä on ihan ”longtimehit”, yksi ehdottomasti parhaista Dion biiseistä, niin laulun kuin sovituksen taikka sävellyksen kannalta... Schnellin organit tuo tähän jotain erilaista ja Bain mikä mättää kokoajan hyvällä otteella ja soundilla loistaa erikoisesti tässä.... Olin 14 -vuotias kun tämän C-kasetin äipän avustuksella sain silloin haltuuni....... ja DVD:llä ihan liian aikaiseen siirryttiin seuraavaan biisiin.... eli...
Long Live Rock And Roll
…..... tuttuun tapaan rock´n roll biisi nopeena..... soolot kehiin, yleisön nopee huudatus ja siitä seuraavaan
Onneksi Dio soittaa tätä vanhaa Rainbow-biisiä, mikä on jopa legendaarisempi (minulle) kuin Smoke On The Water. Craig Goldie vetää tämän biisin todella hienosti. Dion ja Goldien vuoropuhelu on siistin kuulosta, kuten myös Dion oma ”laulusoolo”, pitää olla pokkaa vetää nuo ”laulusoolot” isolla munalla..... ja sen Dio ”The Singer” osaa........ ”We ´re all the men!”

Tuli mieleen fiilikset kun kuulin ekan kerran Rainbow On Stagen joskus vuonna 1984-85. Ajattelin silloin 13-vuotiaana, että Dio taitaa olla maailman paras hevilaulaja, nyt liki 20 myöhemmin voin vahvistaa, että hän todellakin on.

Rainbow In The Dark
Lopussa Dio vetää käden sydämmelleen ja sanoo yleisölle ”you are my rainbows in the dark”
Siinäpä hienot sanat keikan päätteeksi.... ja minä uskon oikeesti, että Herra myös tarkoitti mitä sanoi. Mies diggaa faneistaan aidosti.... kuten minä myös hänen tuotantoaan.
Hungry For Heaven
…. biisi soi lopputekstien yhteydessä…. mälsäää, sillä riffi mättää hyvin ja kuuluu mun suosikkibiiseihin.... haluun kuulla livenä........ sniff

Into Iron Maiden Since 1983
Noniin.. nostetaas topikki taas hetkeks esille, kun kukaaan tänne lähiaikoina kirjotellu.
Ostin toissapäivänä ton Magican ja ajattelin kertoa mietteitä levystä. (En kovin syvällisiä mutta kuitenkin)
Oon vasta 2 kertaa kuunnellu läpi kyseisen levyn, ja jo ensimmäisellä kuuntelukerralla selviää ettei musiikki ole Dion uran parhaimpaa, raskaat riffit ja nopeat rallit loistavat poissaolollaan.
Mutta levyn tarina, se on mahtava, levyn viimeinen raita on Magica Story, jossa Dio kertoo 18 minuuttia pitkän tarinan Magicasta(se on tossa tarinassa joku velhojen kirja(jos oikein muistan/ymmärsin)). Itellä kummallakin kuuntelukerralla menny vähän ohi toi tarina mut perusjuoni on kai selvillä. Mut kuitenkin, siis se tarina avaa ton levyn kyllä hyvin. levyn biisit kertoo siis tuon tarinan musiikkimuodossa ja Dio sitten avaa kuuntelijalle levyä vielä kertomalla tarinan itse. Loistava fantasiatarina, sanon minä. Suosittelen kyllä kaikkia, jotka pitävät fantasiasta, ostamaan tuon levyn
Tuli mieleen myös että Diostahan vois tulla joku fantasiakirjailija
Ostin toissapäivänä ton Magican ja ajattelin kertoa mietteitä levystä. (En kovin syvällisiä mutta kuitenkin)
Oon vasta 2 kertaa kuunnellu läpi kyseisen levyn, ja jo ensimmäisellä kuuntelukerralla selviää ettei musiikki ole Dion uran parhaimpaa, raskaat riffit ja nopeat rallit loistavat poissaolollaan.
Mutta levyn tarina, se on mahtava, levyn viimeinen raita on Magica Story, jossa Dio kertoo 18 minuuttia pitkän tarinan Magicasta(se on tossa tarinassa joku velhojen kirja(jos oikein muistan/ymmärsin)). Itellä kummallakin kuuntelukerralla menny vähän ohi toi tarina mut perusjuoni on kai selvillä. Mut kuitenkin, siis se tarina avaa ton levyn kyllä hyvin. levyn biisit kertoo siis tuon tarinan musiikkimuodossa ja Dio sitten avaa kuuntelijalle levyä vielä kertomalla tarinan itse. Loistava fantasiatarina, sanon minä. Suosittelen kyllä kaikkia, jotka pitävät fantasiasta, ostamaan tuon levyn

Tuli mieleen myös että Diostahan vois tulla joku fantasiakirjailija

^ Itselleni tuo Magica on juuri musiikillisesti parasta Dioa sitten 80-luvun. Kyllähän sieltä löytyy raskaita riffejä (esim. Lord of the Last Day). Dion laulusuoritukset ovat paikoitellen jopa tavallistakin mahtavampia (As Long as It's not about Love). Mukana on myös loistavia kertosäkeitä (Fever Dreams ja Feed My Head). Oikeastaan yhtään heikompaa biisiä en levyltä löydä. Introt ja välisoitot luovat myös levylle hienon tunnelman ja repriset muodostavat mahtavan loppuhuipennuksen. Tarina on toki myös ihan kiva lisä. Saa nähdä tekeekö Dio vielä jatko-osan tälle albumille. Se olisi kyllä hienoa. Ensi vuonnahan sen uuden albumin pitäisi valmistua, joten sitten nähdään mitä Dio on kehitellyt.
Rock 'N' Roll Children, alone again
Rock 'N' Roll Children, without a friend
But they got Rock 'N' Roll.
^Joo toi Lord of the last day on kyllä levyn parhaimmistoa.
Ja noi laulusuoritukset mun mielest vaikutttaa vähän heikoilta, kun yleensä Dion laulusta löytyy sitä vahvuutta ja vihaa. Niin ainakin tossa As Long as It's not about Lovessa Dion laulu on sellasta löysää ja mulle tulee mielee et Dio vetelis sellasel "no vedetääs tää tästä nyt purkkkiin" -asenteella. Joo kuten sanoit niin hyviä kertosäkeitä toi Fever Dreammsin kertosäe on mahtava mut toi Feed My Headin kertsi ei iske niin paljon ku Challiksen kertosäe. Mulle tulee tästä levystä mielee vähä kun Maidenin the X-Factor, ku noi biisit ei oikein jää päähän mulle ku niis ei oo sellasia rokkaavia riffejä. Ja munkin mielest ois mukava saada jatkoa tarinalle ja Diohan puhuu jostai jutusta Magica Storyn lopussa ja sit se yhtäkkii sanoo: But that's another story.. Joten voihan tarinalle olla jatkoa. Itse kyl toivoisin että Dion seuraava albumi seuraisi Killing the Dragon/Master Of the Moon -linjaa.
Ja noi laulusuoritukset mun mielest vaikutttaa vähän heikoilta, kun yleensä Dion laulusta löytyy sitä vahvuutta ja vihaa. Niin ainakin tossa As Long as It's not about Lovessa Dion laulu on sellasta löysää ja mulle tulee mielee et Dio vetelis sellasel "no vedetääs tää tästä nyt purkkkiin" -asenteella. Joo kuten sanoit niin hyviä kertosäkeitä toi Fever Dreammsin kertosäe on mahtava mut toi Feed My Headin kertsi ei iske niin paljon ku Challiksen kertosäe. Mulle tulee tästä levystä mielee vähä kun Maidenin the X-Factor, ku noi biisit ei oikein jää päähän mulle ku niis ei oo sellasia rokkaavia riffejä. Ja munkin mielest ois mukava saada jatkoa tarinalle ja Diohan puhuu jostai jutusta Magica Storyn lopussa ja sit se yhtäkkii sanoo: But that's another story.. Joten voihan tarinalle olla jatkoa. Itse kyl toivoisin että Dion seuraava albumi seuraisi Killing the Dragon/Master Of the Moon -linjaa.
^ Mielipiteet vaihtelee kuten aina. Minä en kyllä Dion laulamisessa mitään löysää huomaa.
Dio on puhunut haastatteluissa, että saattaisi jatko-osan tehdä. Viimeksi taisi kuitenkin sanoa, ettei ainakaan seuraava levy olisi uusi Magica. Luultavasti hän siis jatkaa kahden viimeisimmän albumin linjaa, mikä kelpaa minullekin mainiosta. Mutta sittenpähän se nähdään.
Dio on puhunut haastatteluissa, että saattaisi jatko-osan tehdä. Viimeksi taisi kuitenkin sanoa, ettei ainakaan seuraava levy olisi uusi Magica. Luultavasti hän siis jatkaa kahden viimeisimmän albumin linjaa, mikä kelpaa minullekin mainiosta. Mutta sittenpähän se nähdään.
Rock 'N' Roll Children, alone again
-
- Crusader
Magica on ihan pätevä teos, palautti ukon ruotuun Angry Machinesin pohjanoteerauksen jälkeen. Levyn suurin vika minun kirjoissani on sen hitaus. Pari nopeampaa rallia tekisi kuuntelukokemuksesta huomattavasti inhimillisemmän, nyt levyn kokonaisilme on jotenkin, laahaava. Eli menee Dion levyissä kategoriaan ihan ok, tuon mainitun Angryn ja Strange Highwaysin edelle ja inan verran jäljessä Lock Up The Wolvesia.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
RJD jatkaa loistavien lausuntojensa sarjaa:
Total support.On Ozzy, Dio stated, "He's not what I am, he's not what Ian Gillan is, he's not what Rob Halford is. If being a performer is stumbling around on stage, then I guess he's a performer. His character has become a characterization of himself, so people go to see if he'll fall off the stage, how many times he'll stumble or how many buckets of water he can throw. What has that got to do with music?"
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Hell Yeah! Respectii Dioo kohtaan.Jukka wrote:RJD jatkaa loistavien lausuntojensa sarjaa:
Total support.On Ozzy, Dio stated, "He's not what I am, he's not what Ian Gillan is, he's not what Rob Halford is. If being a performer is stumbling around on stage, then I guess he's a performer. His character has become a characterization of himself, so people go to see if he'll fall off the stage, how many times he'll stumble or how many buckets of water he can throw. What has that got to do with music?"
-
- Crusader
Pakko kommentoida tota Dion analyysia. Mies on aina ollut aika varovainen, mutta nyt sanoi hieman suoremmin mitä ajattelee. Eikä voi muuta kuin ihailla. Niin ihailla. Kyllä ukko kiteytti homman upeasti. Varmasti Dioa on alkanut ottaa päähän Ozzyn nykystatus, kun samassa lauseessa puhutaan legendoista Osbourne, Dio, Halford, Gillan, Coverdale jne. Puhutaan sentään miehistä, jotka iästään huolimatta tarjoavat täysipainoisen shown sitä katsomaan tulleille ja ottavat homman edelleen haltuun suurella sydämellä ja pettämättömällä ammattitaidolla. Lukuunottamatta Ozzya, jonka hommasta pointti katosi jo vuosia sitten. No, enpä taida enempää jaaritella, koska Dio sanoi jo sen mitä ajattelen.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
http://www.youtube.com/w/Dio---Holy-Div ... search=dio
^Tuo jos joku on tairetta!
Myös tämä
http://www.youtube.com/w/Dio----Last-in ... search=dio
^Tuo jos joku on tairetta!

Myös tämä
http://www.youtube.com/w/Dio----Last-in ... search=dio
-
- Hell Rat
Toi Väittämäsi Graig Goldyn pimennossa olo johtuu varmaan siitä että mies oli juuri tullutPeke wrote:Katseli taasen kerran Dion vuoden 1986 keikkaa ja ajattelin heittää ajatukseni ilmoille. Juttuhan oli jo jossain vanhassa Dio-topicissa, mika on ny on hävinnyt.
[hieman ihmettelen myös kitaristi Craig Goldien roolia.... kaveri on jokseenkin pimennossa, eikä suuremmin säväyttele tällä DVD:llä.
1986 bändiin Originaali Vivianin tilalle ja oli vielä "uusi" kasvo ympyröissä.
Olin itse katsomassa 14.4.1986 Helsingin jäähallissa tuollla kiertueella Dioa ja loistava oli.
Tuo Hesan jäähallin keikka oli muuten graig goldyn eka keikka dio kitaristina.
Lavasteet oli kyllä hienot ja setti mitä parhain.
Tuo sacred heart live dvd ei ole koko keikka.
Hevin Seiska jälleen asialla wrote:DIO: 'Holy Diver Live' CD Due In April
Eagle Rock Entertainment/Spitfire Records has set an April 18 North American release date for DIO's "Holy Diver Live" CD (one day earlier internationally).
Captured live in front of a sold-out London crowd, "Holy Diver Live" sees Ronnie James Dio delivering a truly memorable performance on this truly memorable night. Dio has been hailed as one of the finest voices in heavy metal for over 30 years now and for good reason. Due to his stints in RAINBOW, BLACK SABBATH and as a solo artist, Dio is one of the few people in the history of music that can honestly say they have played on three classic albums, each under a different moniker. "Holy Diver Live" features the classic "Holy Diver" album in its entirety, from start to finish, recorded live for the very first time. It also features, among others, "Heaven & Hell", "Sign of the Southern Cross" and "Mob Rules" from his BLACK SABBATH days, "Tarot Woman", "Man on the Silver Mountain" and "Long Live Rock 'N' Roll" from the RAINBOW era and "We Rock" from his solo career.
"Holy Diver Live" CD track listing:
CD1:
01. Stand Up and Shout
02. Holy Diver
03. Gypsy
04. Caught in the Middle
05. Don't Talk to Strangers
06. Straight Through the Heart
07. Invisible
08. Rainbow in the Dark
09. Shame on the Night
CD2:
01. Tarot Woman
02. Sign of the Southern Cross
03. One Night in the City
04. Gates of Babylon
05. Heaven & Hell
06. Man on the Silver Mountain
07. Long Live Rock ‘N’ Roll
08. We Rock
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
^Jaahas, mielenkiintoiselta vaikuttaa. Tosin kyllä itse mieluummin DVD-muodossa katselisin, joten harmittaa jos tämä tulee vain CDnä. Katsotaan nyt, onhan tuolla nuita kappaleita, joita ei oo aiemmin julkaistu lifenä, mutta sitten on taas noi samat vanhat Heaven and Hellit ja vastaavat taas. DVDnä sitten ostanen, CD-versio harkintaan sitten, kun sitä rahaa on. Saas myös nähdä, miten tuo shown editointi toimii, kun tuo Holy Diverhan soitettiin setin keskellä eikä siinä alussa.
-
- Viikonloppusoturi
Kyllä se DVD:nä tulee myös, kertoo www.ronniejamesdio.com
The fall 2005 Holy Diver tour was captured live at London's Astoria and will be released on DVD April 17, 2006 through Eagle Records. Holy Diver Live features the classic Holy Diver album in its entirety, from start to finish, recorded live for the very first time along with other Dio, Rainbow and Black Sabbath classics.
The complete tracklisting of Holy Diver Live is as follows:
Disc 1
Stand Up And Shout
Holy Diver
Gypsy
Caught In The Middle
Don't Talk To Strangers
Straight Through The Heart
Invisible
Rainbow In The Dark
Shame On The Night
Disc 2
Tarot Woman
Sign Of The Southern Cross
One Night In The City
Gates Of Babylon
Heaven And Hell
Long Live Rock & Roll
We Rock
Ja toivottavasti laatu on parempaa kuin Kuolema Baanalla DVD:ssä
The fall 2005 Holy Diver tour was captured live at London's Astoria and will be released on DVD April 17, 2006 through Eagle Records. Holy Diver Live features the classic Holy Diver album in its entirety, from start to finish, recorded live for the very first time along with other Dio, Rainbow and Black Sabbath classics.
The complete tracklisting of Holy Diver Live is as follows:
Disc 1
Stand Up And Shout
Holy Diver
Gypsy
Caught In The Middle
Don't Talk To Strangers
Straight Through The Heart
Invisible
Rainbow In The Dark
Shame On The Night
Disc 2
Tarot Woman
Sign Of The Southern Cross
One Night In The City
Gates Of Babylon
Heaven And Hell
Long Live Rock & Roll
We Rock
Ja toivottavasti laatu on parempaa kuin Kuolema Baanalla DVD:ssä

Ja tähän väliin sallittakoon pieni mainos tauko...
nimittäin tipahti joku aika sitten postilaatikosta anttilan kuvasto, ja siellä oli mainos: Dio: We rock DVD 14.95. No pakkohan se oli pistää kimpsut ja kampsut kuntoon ja noutaa pois. Mielestäni halpaa, elämä on
Ei kannata pelästyä jos päällä lukee vielä 23e, nimittäin näissä luki mutta kysyin myyjältä ja 14.95 se hinnaksi pärähti!
Löytyy myös Sabbathia, Coopperia, Deep Purplea jne, jne.
nimittäin tipahti joku aika sitten postilaatikosta anttilan kuvasto, ja siellä oli mainos: Dio: We rock DVD 14.95. No pakkohan se oli pistää kimpsut ja kampsut kuntoon ja noutaa pois. Mielestäni halpaa, elämä on

Ei kannata pelästyä jos päällä lukee vielä 23e, nimittäin näissä luki mutta kysyin myyjältä ja 14.95 se hinnaksi pärähti!
Löytyy myös Sabbathia, Coopperia, Deep Purplea jne, jne.
-
- Azazel
Täytyy kyllä sanoa, että Ronnie James Dio on mennyt mun listalla maailman parhaaksi laulajaksi. Miehen äänessä vain on käsittämättömän upea taika, joka saa sen kuulostamaan tuoreelta. Vielä nykyäänkin, miehen itse ollessa ja iäkäs, on äänessä sama särmä kuin ennenkin.
Pitää pistää cdon-tilaukseen mukaan jostain käsittämättömästä syystä minulta puuttuva Holy Diver-remaster.
Pitää pistää cdon-tilaukseen mukaan jostain käsittämättömästä syystä minulta puuttuva Holy Diver-remaster.
Kyllähän tuo dvd on pakko-ostos kun itekki noita kyseisiä biisejä pääs livenä todistamaan viime joulukuussa.
Täytyy kyllä kunnioittaa Ronnieta pitkästä urasta ja kun vieläkin jaksaa uutta levyä ja kiertuetta väsätä, ja tuo äänikin vielä kunnossa, toki huomaa siinä hieman heikkenemistä kun vertaa kultaiseen kasariin, mutta voimissaaan mies yhä on!

Täytyy kyllä kunnioittaa Ronnieta pitkästä urasta ja kun vieläkin jaksaa uutta levyä ja kiertuetta väsätä, ja tuo äänikin vielä kunnossa, toki huomaa siinä hieman heikkenemistä kun vertaa kultaiseen kasariin, mutta voimissaaan mies yhä on!

-
- Kärpästen Herra
Tilaukseenhan tuo lähtee ihan satavarma. Intoa lisää vielä sekin, että viime kiertueelta on paljon biisejä tallenteessa. Jyskälässähän sitä viime keikkaa fiilistelin. Paloa lisää haluihin paljon se, että jos on livenä nähnyt DVD:llä olevan kiertueen keikkoja.
Näin meillä.....
Näin meillä.....
Into Iron Maiden Since 1983